Media - Wypowiedź na łamach motofokusa
ketiw38 - 2014-05-08, 16:25 Temat postu: Wypowiedź na łamach motofokusa http://motofocus.pl/wywia...m-zarzadu-piskp
Cytat: | Nasze środowisko od dziesięciu lat oczekuje zmian w zakresie prawodawstwa, które przyczynią się do poprawy jakości badań technicznych i stabilizacji funkcjonowania stacji kontroli pojazdów. |
Cytat: | Minęło 10 lat od pamiętnego zgromadzenia, które odbyło się 16 kwietnia 2004 roku w Warszawie, kiedy to 109 przedsiębiorców związanych z branżą badań technicznych pojazdów podjęło inicjatywę powołania do życia Polskiej Izby Stacji Kontroli Pojazdów. Środowisko to nie miało wówczas swojej reprezentacji prawnej. W konsekwencji nie mogło skutecznie reagować na niekorzystne dla tego sektora uregulowania. |
No i teraz środowisko będzie mogło skutecznie reagować bo ma OSDS.
DARIO64 - 2014-05-08, 19:46
Cytat: | od dziesięciu lat oczekuje zmian |
Czekali ,czekali .
Jak wynika z Twojej bardzo dokładnej relacji ,z konferencji podczas Targów Poznańskich ,do Grzegorza Krzemienieckiego zostało skierowane pytanie dotyczące zaawansowania prac nad zmianą cennika .Jak wiadomo również SITK O/KROSNO podjął działania w tym kierunku . A tu tylko jedna organizacja się chwali .Dobrze by było żeby diagności mieli pełny obraz sytuacji .
http://www.forum.osds24.p...php?p=2914#2914
W powyższym linku macie info na temat spotkań organizowanych przez SITK O/KROSNO .
Chociaż w programie nie ma nic na temat cennika ,to myślę że jednak coś wspomną o swoich działaniach .
Bo nie pasuje mi jak tylko jedna organizacja przypisuje sobie sukces gdy działania były z różnych stron.
cortez76 - 2014-05-09, 08:53
Nigdy nie byłem na szkoleniu organizowanych przez SITK O/KROSNO . Kusi mnie aby tam pojechać i chyba zaryzykuję. Czy ktoś z kolegów był?
J Stępień - 2014-05-09, 09:15
Dopóki pracodawca mi opłacał to byłem na każdym. Naprawdę warto. Niektóre tematy poruszane przez prelegentów były wręcz innowacyjne, a za krótki okres ukazywały się w nowych Dz.U. W sprawach technicznych inżynierowie z Krosna również dobrze przygotowani. Polecam.
daniel5391 - 2014-05-18, 13:22
DARIO64 napisał/a: | ,do Grzegorza Krzemienieckiego zostało skierowane pytanie dotyczące zaawansowania prac nad zmianą cennika .Jak wiadomo również SITK O/KROSNO podjął działania w tym kierunku . A tu tylko jedna organizacja się chwali |
Niestety ale OSDS nie ma czym w tej materii się pochwalić
skpauto - 2014-05-20, 01:12
daniel5391 napisał/a: | DARIO64 napisał/a: | ,do Grzegorza Krzemienieckiego zostało skierowane pytanie dotyczące zaawansowania prac nad zmianą cennika .Jak wiadomo również SITK O/KROSNO podjął działania w tym kierunku . A tu tylko jedna organizacja się chwali |
Niestety ale OSDS nie ma czym w tej materii się pochwalić |
Stworzyć cennik to jedno, a doprowadzić do jego zatwierdzenia i wydania w postaci obowiązującego rozporządzenia, to zupełnie coś innego.
Szkoda naszego wysiłku, dopóki mamy takie poparcie jakie mamy.
ketiw38 - 2014-05-20, 08:42
Aby tworzyć Cennik do badań, najpierw należy zająć się rozporządzeniem do wykonywania tych badań
biker100 - 2014-05-20, 08:52
ketiw38 napisał/a: | Aby tworzyć Cennik do badań, najpierw należy zająć się rozporządzeniem do wykonywania tych badań | i nas jako diagnostów interesuje aby cennik zgodny był z rozporządzeniem w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach oraz uaktualnienie do sytuacji z jakimi można spotkać się w trakcie pracy na SKP np:
- badanie na zlecenie OKRD - określenie również kto za badanie ma zapłacić;
- badanie pojazdu - sprawdzenie stanu technicznego pojazdu i jego elementów na wniosek właściciela pojazdu.
Ceny nie powinny nas interesować IMHO.
skpauto - 2014-05-21, 01:22
biker100 napisał/a: | ketiw38 napisał/a: | Aby tworzyć Cennik do badań, najpierw należy zająć się rozporządzeniem do wykonywania tych badań | i nas jako diagnostów interesuje aby cennik zgodny był z rozporządzeniem w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach oraz uaktualnienie do sytuacji z jakimi można spotkać się w trakcie pracy na SKP np:
- badanie na zlecenie OKRD - określenie również kto za badanie ma zapłacić;
- badanie pojazdu - sprawdzenie stanu technicznego pojazdu i jego elementów na wniosek właściciela pojazdu.
Ceny nie powinny nas interesować IMHO. |
Słuszna racja.
Ja wspomniałem tylko o drobnym fakcie. Jeżeli stworzymy idealny cennik ( nie chodzi o ceny)
to kto będzie lobbował za jego wprowadzeniem
biker100 - 2014-05-22, 14:58
skpauto napisał/a: | to kto będzie lobbował za jego wprowadzeniem | OSDS
[ Dodano: 2014-05-22, 17:51 ]
"Produktami, które lobbyści oferują na sprzedaż są ich pomysły i reprezentowanie postulatów. Istotnym elementem sztuki lobbingu są marketingowe mechanizmy stosowane przy selekcji oraz prezentacji informacji. Skuteczny marketing dotyczy przekonywania polityka do zrobienia rzeczy, których nie zrobiłby bez perswazji skutecznego lobbysty, lub do zaniechania czegoś, czego by sam nie wykonał.
D.R. Mastromarco, A.P. Saffer, M.Zieliński, U.Biedrzycka, K.Hryciuk, Sztuka lobbingu w Polsce, Przewodnik, USAID/Gemini, Warszawa 1995, s. 10.
Anonymous - 2014-05-23, 08:12
http://www.stacja.com.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=2510
skpauto - 2014-05-30, 00:37
biker100 napisał/a: | skpauto napisał/a: | to kto będzie lobbował za jego wprowadzeniem | OSDS
[ Dodano: 2014-05-22, 17:51 ]
"Produktami, które lobbyści oferują na sprzedaż są ich pomysły i reprezentowanie postulatów. Istotnym elementem sztuki lobbingu są marketingowe mechanizmy stosowane przy selekcji oraz prezentacji informacji. Skuteczny marketing dotyczy przekonywania polityka do zrobienia rzeczy, których nie zrobiłby bez perswazji skutecznego lobbysty, lub do zaniechania czegoś, czego by sam nie wykonał.
D.R. Mastromarco, A.P. Saffer, M.Zieliński, U.Biedrzycka, K.Hryciuk, Sztuka lobbingu w Polsce, Przewodnik, USAID/Gemini, Warszawa 1995, s. 10.
|
Do tego potrzebni są ludzie " zatrudnieni" , lub powiązani z sejmem i senatem.
Mamy takich w swoich szeregach?
Jarolud też nie ma.
Anonymous - 2014-05-30, 07:39
skpauto napisał/a: | Do tego potrzebni są ludzie " zatrudnieni" , lub powiązani z sejmem i senatem.
Mamy takich w swoich szeregach?
Jarolud też nie ma. | Skąd Ty to wiesz co ma Jarolud ? Słowo "POWIĄZANI" w Twej wypowiedzi ma cokolwiek dziwny wydźwięk.
skpauto - 2014-05-30, 11:02
Słowo powiązani, dotyczy środowisk, które reprezentują politycy i przed którymi odpowiadają, teoretycznie.
Anonymous - 2014-05-30, 11:56
skpauto napisał/a: | które reprezentują politycy i przed którymi odpowiadają, teoretycznie. | Tak się zastanawiałem czemu tak często zmienianą opcje polityczne niektórzy politycy . Odpowiedzialność może nie być tak do końca teoretyczna. skpauto napisał/a: | Słowo powiązani | Co wiec lepsze powiązany czy lobbysta, który siła rzeczy nie jest powiązany? Czy raczej nie powinien być powiązany-konflikt interesów czy cóś... Kto lepiej przypilnuje NASZYCH interesów ?
|
|
|